در اين بازديد مهندس مهدي اكبريان مديرعامل شركت آب و فاضلاب لرستان با ارائه گزارشي از روند انتقال آب كاكارضا به شهر خرم آباد گفت: اين پروژه در قالب انعقاد قرارداد با قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء در حال انجام است كه با بهره برداري از اين طرح مهم، ساليانه مقدار ۶۰ ميليون متر مكعب آب به تصفيه خانه آب شهر خرم آباد انتقال مي يابد تا نياز ۵۷۰ هزار نفر جمعيت شهري خرم آباد را براي افق ۱۴۱۵ تامين نمايد.

در حال حاضر از ۱۸ كيلومتر خط انتقال، ۱۴ كيلومتر در اقطار ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ لوله گزاري و ۴۵۰ متر تونل آن در ابعاد ۷۰/۴ در ۷۰/۴ متر اجرا شده است.
وي در بخش ديگري اظهار اميدواري كرد: با تخصيص به موقع اعتبارات مربوطه ان شاالله تا پايان سال ۹۳ اين پروژه به مرحله بهره برداري خواهد رسيد.
در ادامه بازديد مهندس جانباز مديرعامل شركت مهندسي آبفا كشور از نزديك در جريان پيشرفت و اهميت پروژه حياتي انتقال آب كاكارضا به شهر خرم آباد قرار گرفت و گفت: شركت مهندسي آبفا كشور در راستاي تكميل پروژه هاي در دست اقدام با جديت لازم پيگيري مي نمايد كه اميدواريم با كمك مسئولين استان و ساير دستگاه هاي مرتبط در چارچوب مقررات جاري و رفع موانع و مشكلات احتمالي، اين پروژه عظيم جهت ارائه خدمات آبرساني به مردم شريف و قدرشناس شهر خرم آباد در قالب برنامه زمانبندي به بهره برداري برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *