نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندي‌هاي بهره‌برداري در صنعت آب و فاضلاب كشور از  21  آبان  ماه با حضور وزیر نیرو افتتاح شد و تا 24 آبان ادامه داشت.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره، نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندي‌هاي بهره‌برداري در صنعت آب و فاضلاب كشور 21 تا 24 آبان ماه با حضور بيش از 100 شركت خصوصي و دولتي در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری برپا بود و  در روز 24 آبان ماه با حضور علي ذبيحي قائم مقام وزیر نیرو، سید مهدی ثمره هاشمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و جمعی از مدیران ارشد وزارت نیرو مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان انجام گرفت.
این گزارش می افزاید در مجموع 1278 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده که نزدیک به 1000 اثر به مرحله نهايي و بخش نمایشگاه راه یافتند. گفتنی است این آثار در قالب 107 كتاب، 654 طرح مطالعاتی و بهره‌برداری، 319 طرح نوآوری و 198 طرح توليد صنعتی ارائه شده‌اند که هر کدام در کمیته‌های ویژه ارزیابی شده اند.
براساس این گزارش؛ در اين جشنواره 179 سازمان دولتي و خصوصي حضور دارند که 59 شركت از بخش دولتي و شركت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي و 120 شخصیت حقیقی و حقوقی از بخش خصوصي آثار خود را به جشنواره ارسال کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *